Overslaan en naar de inhoud gaan
Image
 
Titel

Door de veelzijdigheid van deze functie ben je als administratief medewerker een echte spin in het administratieve web. Je kan worden ingezet voor tal van taken, verspreid over verschillende afdelingen, naargelang de noodzaak. Hierbij kan gedacht worden aan receptietaken zoals het ontvangen van bezoekers en het inplannen van bezoekafspraken, maar ook financieel-administratieve taken zoals het verwerken van kilometerregistratie en inkoopfacturen, en het bijhouden van de website en social media.
Enkele van je taken en verantwoordelijkheden zullen zijn:

  • beantwoorden van telefoons, e-mails en andere correspondentie
  • ontvangen van bezoekers en verwerken van poststukken en goederen
  • kleine huishoudelijke taken op ons kantoor
  • up-to-date houden van de website en social media
  • archiveren van administratieve documenten en gegevens collega’s assisteren bij het vinden van en toegang krijgen tot documenten

Wij bieden jou:

  • Wij bieden een fulltime zelfstandige functie binnen een gemotiveerd en getalenteerd team.
  • Een passend salaris en CAO voorwaarden.
  • De mogelijkheid om mee te groeien in een enthousiast, informeel en gedreven team, met volop ruimte voor eigen initiatief en inbreng.

Ben je geïnteresseerd?
Voor meer informatie bel je met Hilbrand Meerveld  0342 400111 of stuur je motivatiebrief met CV naar hilbrand@dokterib.nl

 

ben je geïnteresseerd?

Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Privacyverklaring
Hier komt de privacyverklaring